fredag 7 september 2012

Hattarna

Fakta: Jag heter Jessica och är 13 år. Jag har en mamma en pappa och en lillebror. Jag har också en kanin som heter Molly. Min födelsedag är den 11 Juli. Mina favoritfärger är röd, blå, gul och grön. Mitt favorit ämne i skolan är slöjd.

Positivt: Jag gillar min kanin och jag gillar att vara med henne. Jag tycker att det är roligt att läsa och därför läser jag väldigt mycket. Också att spela x-box är kul. Jag är bra på att läsa och på att stava.

Negativt: Jag gillar inte spindlar, maskar eller ormar. Och jag är inte heller så bra på att komma på vad jag ska rita, och jag tycker inte att jag är så värst bra på att rita, men lite. 

4 kommentarer:

  1. Jätte bra Jessi! Men du använde "Jag" lite väl mycket. OCH DU KAN RITA!!! :)

    SvaraRadera
  2. det skrev jag ju...!! du använde väl också "jag" mycket......

    SvaraRadera
  3. vet. Jag tycker att du ritar bättre än "lite".. det var det jag menade

    SvaraRadera