fredag 9 november 2012

Gud Vad Pinsamt!


En dag efter skolan så skulle jag va med Cecilia och Mattias. Vi gick hem till Mattias och gick in på hans rum. Efter ett tag så skulle vi äta mellanmål så vi gick till köket. Vi åt mackor och drack juice. Men när jag skulle sträcka mig efter osten så välte jag ut glaset med juicen och det kom juice över hela golvet. Det var jätte pinsamt speciellt eftersom att det kom på min tröja och mina byxor. Jag gick in på toaletten för att försöka att torka av mig men det gick inte. Efteråt så gick jag ut i köket och det var fullt av juice på golvet. Det fick man ju torka upp men det värsta var ju att det hade kommit jätte mycket på mina jeans byxor. Det såg ut som om jag hade kissat på mig. Snacka om pinsamt! Efter det så hällde jag upp ny juice i mitt glas mycket försiktigare och var jätte försiktig så att jag inte skulle spilla igen. Detta här har hänt på riktigt nu i 7:an. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar